Haluatko asioida sujuvasti kanssamme? Tässä tekstissä vastaamme 15 meiltä usein kysyttyyn kysymykseen. Asioinnin sujuvoittamiseksi kannustamme myös olemaan aina ensisijaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme, jolla varmistat asioinnin sujuvuuden ja nopeuden.
Toimita kauppakirja asiakaspalveluun, joka tekee laskutusmuutokset kauppakirjan mukaisesti uudelle osakkaalle/osakkaille.
Pyydä eräpäivän siirtoa asiakaspalvelusta. Tämä onnistuu, jos sinulla ei ole maksamattomia vastikkeita, jotka vaatisivat isännöitsijän hyväksynnän.
Osakkaana olet vastuussa lakisääteisestä nuohouksesta ja sen kustannuksista.
Tee lisäavaintilaus asiakaspalveluun, joka lähettää tilauksen sovittuun lukkoliikkeeseen lukostokaavion mukaisesti. Vuokralainen tai asukas tarvitsee osakkaan suostumuksen avaintilauksiin.
Tee asiakirjatilaus asiakirjatilauspalvelusta, johon kaikilla osakkailla on pääsy. Välittäjät tai muut toisen puolesta asioivat voivat tehdä tilauksen, liittäen toimeksiannon tai valtakirjan osakkaalta tilausta varten.
Pyydä pöytäkirjakopio asiakaspalvelusta, joka toimittaa sen sinulle.
Tarkista rahastointipäätökset yhtiökokouspöytäkirjoista, jotka ovat saatavilla AVAA.io asukasportaalissa, tai tiedustele päätöstä asiakaspalvelusta.
Toimita kuitti asiakaspalveluun, jotta hankitun tuotteen kustannus maksetaan sinulle takaisin. Lähtökohtaisesti osto-oikeus on hallituksen jäsenillä, ellei muuta ole erikseen sovittu. Isännöitsijä hyväksyy maksuun hankintakuitit.
Ilmoita tilinumerosi AVAA.io-palvelussa tai sähköpostitse asiakaspalveluun, jotta voimme käsitellä maksun palautuksen. Asiakaspalvelumme kirjaa palautuspyynnöt isännöitsijän hyväksyttäväksi ennen maksun toteutusta.
Kodinkoneet ovat osakkaan kunnossapitovastuulla, joten olet itse vastuussa niiden korjaamisesta tai uusimisesta.
Tiedustele varauksia asiakaspalvelusta, joka voi tehdä varaukset puolestasi. Samalla saamme laskutuksen kuntoon ja taloyhtiön vuokratuotot ajan tasalle.
Tee häiriöilmoitus kirjallisesti, jotta isännöitsijä ja hallitus voivat käsitellä sen ja ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin. Voit myös soittaa asiakaspalveluumme häiriötilanteissa, ja ohjeistamme kuinka toimia.
Täytä muutostyöilmoitus verkkolomakkeena AVAA.io-portaalissa tai isännöitsijätoimiston verkkosivuilla. Isännöitsijä hyväksyy ja ohjeistaa muutostyöt. Ilmoita myös pienemmistä pintaremonteista, kuten maalaus ja tapetointi, jotta ne voidaan päivittää huoneiston tietoihin ja isännöitsijällä on tieto taloyhtiön tapahtumista.
Isännöitsijän tavoitat asiakaspalvelun kautta, joko suoraan tai soittopyynnön avulla. Loma-aikoina isännöitsijän sijaistaja tai muu ammattitaitoinen kollega on tavoitettavissa. Jos hallituksen jäsen suostuu yhteystietojen luovuttamiseen, annamme ne sinulle tai vaihtoehtoisesti jätämme yhteydenottopyynnön. Huomioimme GDPR-ohjeistuksen ja sen noudattamisen yhteystietojen käsittelyssä.
Voit tehdä vikailmoituksen suoraan asiakaspalveluun soittamalla, sähköpostilla, asiakasportaalin kautta (AVAA.io) tai verkkosivujen yhteydenottolomakkeella.
Vikailmoitukset ohjataan huoltoliikkeelle työn alle. Tarvittaessa ne ohjataan isännöitsijälle lisätilauksia varten (kuten putki- ja sähkötyöt). Asukas voi seurata työtilauksen kulkua AVAA.io-palvelun kautta. Muussa tapauksessa ilmoitamme, että työtilaus on siirretty suorittavalle taholle, joka ottaa yhteyttä asiakkaaseen käynnin sopimiseksi ja vikatyön korjaamiseksi.
Ongelmatilanteissa suosittelemme aina ottamaan yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme. Yhteydenotto sujuu monella eri tapaa, sillä voit soittaa meille, lähettää sähköpostia, jättää viestin Avaa.io -palvelun kautta tai tulla käymään paikan päällä toimistollamme.
Vaihde 010 231 1360
Vaihde 010 231 1360
Vaihde 010 231 1360
Ma-to 9-16
Pe 9-13